Διαδικτυακός «πόλεμος» MU και FCB!

Ο τελικός του Τσάμπιονς Λιγκ αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα γεγονότα κάθε χρονιάς. Ο φετινός, ανάμεσα στη Μπαρτσελόνα και τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στο «Γουέμπλεϊ», θα ταξιδέψει παντού και μέσω του διαδικτύου. Το england365 μεταφέρει τη «μάχη» στο… ρινγκ των τηλεοπτικών, του Facebook και του Twitter!



Διαδικτυακός «πόλεμος» MU και FCB!
Ο τελικός της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης, στις 27 Μαΐου του 2009, με αντίπαλες ξανά τις δύο φετινές φιναλίστ, κατάφερε να ξεπεράσει τον μεγάλο τελικό του αμερικανικού Super Bowl στον τομέα της τηλεθέασης! Ο αριθμός όσων παρακολούθησαν πριν από δύο χρόνια την αναμέτρηση των «μπλαουγκράνα» με τους «κόκκινους διαβόλους», σε μετρήσεις που συμπεριελάμβαναν ακόμη και αυτούς παρακολούθησαν κάποιο μέρος του αγώνα, έφτασε στα 206 εκατ. τηλεθεατές παγκοσμίως, έναντι των 162 εκατομμυρίων του Super Bowl.

Φέτος, Μπαρτσελόνα και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ δίνουν ξανά ραντεβού, αυτή τη φορά στο «Γουέμπλεϊ» του Λονδίνου, διεκδικώντας το τέταρτο… «δισκοπότηρο» της ιστορίας τους. Όπως έχει γίνει γνωστό, τα τηλεοπτικά συνεργεία που θα φτάσουν στο Λονδίνο θα ανέλθουν στα 113, πράγμα που σημαίνει ότι η σπουδαία αναμέτρηση θα μεταδοθεί σε 200 χώρες. Ο αριθμός των τηλεθεατών αναμένεται να φτάσει ακόμη στα 300 εκατομμύρια ενώ επιπλέον, δεν θα είναι λίγοι αυτοί που θα παρακολουθήσουν τον μεγάλο τελικό από τα διάφορα διαδικτυακά κανάλια που αναμεταδίδουν άμεσα εικόνα και ήχο από τις μεγαλύτερες αθλητικές δραστηριότητες.

«Κολοσσοί» και στο Facebook!

Στον αγωνιστικό χώρο του «Έμιρεϊτς», θα παραταχθούν οι δύο από τις καλύτερες – αν όχι οι κορυφαίες – ομάδες του πλανήτη. Οι Μπαρτσελόνα και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, εκτός από ποδοσφαιρικοί «κολοσσοί», αποτελούν τεράστια μεγέθη και στη γνωστή ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης που δεν είναι άλλη από το Facebook! Ο ισπανικός σύλλογος είναι ο Νο.1 σε θαυμαστές ανάμεσα σε όλες τις υπόλοιπες fan pages αθλητικών ομάδων, απολαμβάνοντας την 59η θέση στη γενική κατάταξη, χάρη στους 15.045.346 φίλους της «Μπάρτσα» που έχουν γίνει μέλη της σελίδας των Καταλανών και συνεχώς αυξάνονται.

Στο αντίπαλο «στρατόπεδο», η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, έρχεται 2η ανάμεσα σε όλες τις υπόλοιπες fan pages των ευρωπαϊκών αθλητικών ομάδων, αποδεικνύοντας πως ο φετινός τελικός του Τσάμπιονς Λιγκ, είναι η κόντρα των κορυφαίων, όπως άλλωστε αρμόζει στο κύρος της διασυλλογικής διοργάνωσης. Οι «κόκκινοι διάβολοι» με 14.154.713 αυξανόμενους θαυμαστές στο Facebook, καταλαμβάνουν την 64η θέση της γενικής κατάταξης και απειλούν άμεσα τους «μπλαουγκράνα», αποσκοπώντας αρχικά στην εκδίκηση για τον χαμένο τελικό του 2009 και αργότερα στην κατάληψη μιας θέσης που θα τους δώσει το «πάνω χέρι» έναντι της ομάδας του Πεπ Γκουαρντιόλα στον διαδικτυακό τομέα!

Καταλανική υπεροχή στο Twitter!

Εκεί που υστερεί αρκετά του αντιπάλου της η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, είναι το Twitter. Η Μπαρτσελόνα έχει τρεις διαφορετικούς λογαριασμούς στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα, ενώ μάλιστα, έχει φροντίσει για Καταλανούς, Καστεγιάνους και Άγγλους, δίνοντας την επιλογή της αλλαγής γλώσσας προκειμένου να γίνεται αντιληπτή και εύκολα κατανοητή η κάθε ενημέρωση προς τους followers των «μπλαουγκράνα».

Σε αντίθεση με τους Ισπανούς, η Γιουνάιτεντ δεν έχει επίσημη σελίδα στο Twitter, αλλά μπορεί να υπερηφανεύεται για την… ισοπαλία στους λογαριασμούς ποδοσφαιριστών. Στο εν λόγω κομμάτι, οι δύο μεγάλοι αντίπαλοι του τελικού του Τσάμπιονς Λιγκ μετρούν από εφτά παίκτες, με τους μεν του Σερ Άλεξ Φέργκιουσον να είναι οι Γουέιν Ρούνεϊ, Μάικλ Όουεν, Γκάρι Νέβιλ, Κρις Σμόλινγκ, Νάνι, Αντόνιο Βαλένσια και Ρίο Φέρντιναντ.

Αντίθετα, την ομάδα του Πεπ Γκουαρντιόλα, κατά κάποιο τρόπο εκπροσωπούν οι Κάρλες Πουγιόλ, Αντρές Ινιέστα, Ζεράρ Πικέ, Βίκτορ Βαλντές, Αντριάνο, Ντάνι Άλβες και Τιάγκο.