Χορηγία-σταθμός για την EFL από EA Sports!
Τα τυπικά απομένουν για την οριστική συμφωνία ανάμεσα σε Αγγλική Φούτμπολ Λιγκ (EFL) και τη γνωστή εταιρεία παραγωγής ηλεκτρονικών παιχνιδιών «EA Sports», ούτως ώστε η δεύτερη να γίνει και επίσημα ο βασικός χορηγός της πρώτης, όπως ανακοίνωσε και η ίδια η «EFL» στην επίσημη ιστοσελίδα της.
Οι δύο πλευρές έχουν στενή συνεργασία την τελευταία οκταετία, ωστόσο, με το νέο «deal» διάρκειας έξι ετών που βρίσκεται στα... σκαριά, η «EA Sports», όχι απλώς θα γίνει ο κύριος χρηματοδότης των τριών μικρότερων επαγγελματικών κατηγοριών της Αγγλίας, αλλά μέσω της εφαρμογής «iFollow» που έχει δημιουργήσει, θα επιτρέπει πλέον στους φίλους των ομάδων σε Τσάμπιονσιπ, Λιγκ 1 και Λιγκ 2, αλλά και στους φιλάθλους του αγγλικού ποδοσφαίρου γενικότερα, οι οποίοι διαμένουν εκτός Μεγάλης Βρετανίας και Ιρλανδίας, να παρακολουθούν σε ζωντανή μετάδοση (μέσω «live streaming» που παρέχει η εφαρμογή) τα παιχνίδια της αρεσκείας τους.
Συγκεκριμένα, με το που ανανεωθούν και τυπικά οι όροι της συνεργασίας μεταξύ των δύο μερών, το σήμα των πρωταθλημάτων της «EFL» θα εκπέμπει ψηφιακά και με υψηλή ευκρίνεια σε περισσότερες από 175 χώρες ανά τον πλανήτη, στις οποίες αναμένεται να μεταδοθούν μέσω της εν λόγω πλατφόρμας («iFollow») περισσότεροι από 1.500 αγώνες ανά σεζόν έως -τουλάχιστον- το 2023!
Ο διευθύνων σύμβουλος της Φούτμπολ Λιγκ, Σον Χάρβεϊ, δήλωσε ενόψει της συμφωνίας:
«Η EA Sports είναι μία από τις σημαντικότερες εταιρείες στο χώρο της αθλητικής ψυχαγωγίας και είμαι πολύ ευχαριστημένος που βλέπω ότι η σχέση μας έχει αναπτυχθεί σε μία πολύ πιο ευρεία συνεργασία, η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα να διαδοθεί το ποδόσφαιρο σε εκατομμύρια φίλους του ανά τον κόσμο. Η νέα πλατφόρμα «iFollow» αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία και μία πηγή εσόδων για τους συλλόγους της EFL, παρέχοντας συγχρόνως, πρόσβαση στους οπαδούς που διαμένουν στο εξωτερικό, ώστε να βλέπουν κάθε εβδομάδα την αγαπημένη τους ομάδα» και συμπλήρωσε:
«Επιπλέον, η νέα αυτή συνεργασία θα βελτιώσει την παραδοσιακή κάλυψη των αγώνων παγκοσμίως, ενώ επίσης, θα αποτελέσει για την EA Sports ένα «όχημα» επικοινωνίας και μάρκετινγκ, το οποίο θα τη βοηθήσει να παραμείνει προσηλωμένη στην επίτευξη των στόχων που έχει θέσει για το κοινό της».