Το Facebook διεκδικεί τα τηλεοπτικά της Πρέμιερ Λιγκ!
Διόλου απίθανο είναι να συμμετέχει στη διεκδίκηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Πρέμιερ Λιγκ από το 2019 και μετά, ο διαδικτυακός «γίγαντας» του Facebook, όπως άφησε να εννοηθεί ο επικεφαλής του αθλητικού περιεχομένου της ιστοσελίδας, Νταν Ριντ.
«Είναι από τους πιο στενούς μας συνεργάτες και φροντίζουμε για ό,τι χρειαστεί. Θα ήταν ακόμα πολύ νωρίς και κάτι εντελώς φιλολογικό να μιλήσουμε για πιθανή συμμετοχή μας στο τηλεοπτικό τοπίο και να σχολιάσουμε τον τρόπο που θα αντιμετωπίζαμε μια τέτοια ευκαιρία...».
Με αυτά τα λόγια, ο Ριντ απέφυγε να κλείσει οποιαδήποτε «πόρτα», δημιουργώντας άμεσα σενάρια για να μπει το Facebook ανάμεσα σε SkySports και BTSport διεκδικώντας τα τηλεοπτικά του κορυφαίου πρωταθλήματος.
Τα δικαιώματα της Πρέμιερ, θα τεθούν ξανά υπό διεκδίκηση το 2018, για την τριετία που θ' ακολουθήσει το 2019.
Από το 2004, όταν και «ανέβηκε» στο διαδίκτυο το Facebook, μετράει πλέον έσοδα 20 δισεκατομμυρίων, τα περισσότερα εκ των οποίων από διαφημίσεις σελίδων, έχει δύο δισεκατομμύρια χρήστες και περί τα 650 εκατομμύρια φιλάθλους.