Πιο φτηνά στο γήπεδο παρά... στον καναπέ!
Με την Amazon να... παίζει μπάλα στην Πρέμιερ Λιγκ από το 2019 και να έχει εξασφαλίσει την ζωντανή μετάδοση αναμετρήσεων του κορυφαίου πρωταθλήματος, ο οπαδός θα πρέπει να το σκεφτεί καλά αν θέλει να παρακολουθεί όλα τα ματς στην τηλεόραση, αφού αυτό θα είναι... πολύ πιο τσουχτερό από την αγορά εισιτηρίου διαρκείας!
Πέρα από το SkySports και το BT Sport, υπάρχει πλέον και τρίτος... παίκτης στο τηλεοπτικό τοπίο της Πρέμιερ Λιγκ από την αγωνιστική περίοδο 2019-2020.
Η Amazon, διαδικτυακός κολοσσός που μάλιστα έχει ήδη συνεργαστεί με τη Μάντσεστερ Σίτι για τη δημιουργία ενός ντοκιμαντέρ για τη ζωή... εντός των αποδυτηρίων των «πολιτών» και τον τρόπο με τον οποίο η ομάδα του Πεπ Γκουαρδιόλα κατέρριψε κάθε ρεκόρ στην πορεία προς την κατάκτηση του τίτλου, εξασφάλισε πακέτο ζωντανής μετάδοσης αναμετρήσεων της Πρέμιερ, από το 2019 έως και το 2022.
Αν, κάποιος επιθυμεί να παρακολουθεί όλα τα ματς του κορυφαίου πρωταθλήματος τηλεοπτικά και να έχει τη δυνατότητα της επιλογής για οποιονδήποτε αγώνα ανά πάσα στιγμή, θα πρέπει να... βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Με την ετήσια συνδρομή στην Amazon Prime να φτάνει στις 79 λίρες, το πλήρες αθλητικό πακέτο του SkySports να φτάνει στις 46 λίρες τον μήνα για εικόνα υψηλής ευκρίνειας και το BT Sport να κοστίζει 34,49 λίρες μηνιαίως για HD, το ποσό για έναν χρόνο ξεπερνά τις 1.000 λίρες!
Κόντρα σε αυτό το ποσό, τα καλά εισιτήρια διαρκείας στην πλειοψηφία των συλλόγων της Πρέμιερ Λιγκ, κοστίζουν λιγότερο και κάνουν την παρουσία στο γήπεδο και τη στήριξη του οπαδού στην ομάδα του, αρκετά πιο φθηνή από... τον καναπέ και την τηλεόραση τελευταίας τεχνολογίας.
Κώστας Ζάλιαρης