Novibet συνεχίζει να κατακτά κορυφές, με το Χρυσό Βραβείο ‘Marketing Campaign of the Year’ στα SBC Awards, τα πλέον έγκριτα βραβεία του online gaming κλάδου, να προστίθεται στη μακρά λίστα διεθνών διακρίσεων της GameTech εταιρείας. Με αυτή τη διάκριση η Novibet ξεπέρασε τα 50 βραβεία και με οδηγό την καινοτομία και την τεχνολογική της υπεροχή έχει εδραιώσει τη θέση μεταξύ των κορυφαίων GameTech εταιρειών παγκοσμίως.
"/>
Novibet συνεχίζει να κατακτά κορυφές, με το Χρυσό Βραβείο ‘Marketing Campaign of the Year’ στα SBC Awards, τα πλέον έγκριτα βραβεία του online gaming κλάδου, να προστίθεται στη μακρά λίστα διεθνών διακρίσεων της GameTech εταιρείας. Με αυτή τη διάκριση η Novibet ξεπέρασε τα 50 βραβεία και με οδηγό την καινοτομία και την τεχνολογική της υπεροχή έχει εδραιώσει τη θέση μεταξύ των κορυφαίων GameTech εταιρειών παγκοσμίως.
"/>
Novibet: Χρυσή Διάκριση ‘Marketing Campaign of the Year’ στα SBC Awards της Λισαβόνας
ENGLAND365 03.10.2024 | 19.16
Η Novibet συνεχίζει να κατακτά κορυφές, με το Χρυσό Βραβείο ‘Marketing Campaign of the Year’ στα SBC Awards, τα πλέον έγκριτα βραβεία του online gaming κλάδου, να προστίθεται στη μακρά λίστα διεθνών διακρίσεων της GameTech εταιρείας. Με αυτή τη διάκριση η Novibet ξεπέρασε τα 50 βραβεία και με οδηγό την καινοτομία και την τεχνολογική της υπεροχή έχει εδραιώσει τη θέση μεταξύ των κορυφαίων GameTech εταιρειών παγκοσμίως.
Η καμπάνια ‘Novibet Θέλω’ ξεχώρισε την περσινή σεζόν, κερδίζοντας τις εντυπώσεις του κοινού και αναδεικνύοντας τη Novibet ως την πρώτη online gaming εταιρεία που επιβραβεύεται με βραβείο Effie. Η πρόσφατη διάκριση και σε διεθνές επίπεδο στα SBC Awards έρχεται ως επιστέγμασμα της απήχησης και ευρείας αποδοχής της καμπάνιας.
O Χριστόφορος Μποζατζίδης, Chief Marketing Officer της Novibet, δήλωσε σχετικά: “Είναι μεγάλη τιμή για εμάς να λαμβάνουμε αυτό το Χρυσό Βραβείο στα SBC Awards, το οποίο αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή μας για την παραγωγή πρωτοποριακών καμπανιών και τη συνεχή αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών μας. Η καμπάνια ‘Novibet Θέλω’ είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο συνδυάζουμε δημιουργικές ιδέες με στρατηγικές μάρκετινγκ που έχουν πραγματικό αντίκτυπο στην αγορά. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την ομάδα μας, τους συνεργάτες μας και όλους όσους συνέβαλαν στην επιτυχία αυτή.”
21+| ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ:ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ.
newstrack
17.11.2024 | 18:53
Μετά τον Ρόμπινσον της Φούλαμ, η Λίβερπουλ φέρεται βάσει δημοσιευμάτων από την Ευρώπη, να τσεκάρει και τον αριστερό μπακ της Μπόρνμουθ, Μίλος Κέρκεζ.
17.11.2024 | 16:51
Όχι πια… video-therapy στην Τσέλσι, αλλά συνδυασμός βίντεο με ζωντανή δράση για διόρθωση των αδυναμιών της ομάδας στις εγκαταστάσεις του Cobham!
17.11.2024 | 11:50
Γνώριζε για όσους βρίσκονται στο ιατρικό δελτίο, όμως, προτού καλά - καλά βρεθεί για πρώτη φορά στο προπονητικό της Γιουνάιτεντ ώστε να πιάσει δουλειά, ο Ρούμπεν Αμορίν ενημερώθηκε για νέο πρόβλημα που επηρεάζει τα αγωνιστικά του σχέδια!
17.11.2024 | 11:19
Όχι ότι χρειαζόμασταν ιδιαίτερο λόγο και αφορμή για να πούμε ότι μας λείπει η Πρέμιερ Λιγκ, αλλά η διοργανώτρια αρχή φρόντισε να μας δώσει έναν εξτρά λόγο να το νιώσουμε αυτό, με το βίντεο που αναρτήθηκε στα social media της Λίγκας.