Novibet συνεχίζει να κατακτά κορυφές, με το Χρυσό Βραβείο ‘Marketing Campaign of the Year’ στα SBC Awards, τα πλέον έγκριτα βραβεία του online gaming κλάδου, να προστίθεται στη μακρά λίστα διεθνών διακρίσεων της GameTech εταιρείας. Με αυτή τη διάκριση η Novibet ξεπέρασε τα 50 βραβεία και με οδηγό την καινοτομία και την τεχνολογική της υπεροχή έχει εδραιώσει τη θέση μεταξύ των κορυφαίων GameTech εταιρειών παγκοσμίως.
"/>
Novibet συνεχίζει να κατακτά κορυφές, με το Χρυσό Βραβείο ‘Marketing Campaign of the Year’ στα SBC Awards, τα πλέον έγκριτα βραβεία του online gaming κλάδου, να προστίθεται στη μακρά λίστα διεθνών διακρίσεων της GameTech εταιρείας. Με αυτή τη διάκριση η Novibet ξεπέρασε τα 50 βραβεία και με οδηγό την καινοτομία και την τεχνολογική της υπεροχή έχει εδραιώσει τη θέση μεταξύ των κορυφαίων GameTech εταιρειών παγκοσμίως.
"/>
Novibet: Χρυσή Διάκριση ‘Marketing Campaign of the Year’ στα SBC Awards της Λισαβόνας
ENGLAND365 03.10.2024 | 19.16
Η Novibet συνεχίζει να κατακτά κορυφές, με το Χρυσό Βραβείο ‘Marketing Campaign of the Year’ στα SBC Awards, τα πλέον έγκριτα βραβεία του online gaming κλάδου, να προστίθεται στη μακρά λίστα διεθνών διακρίσεων της GameTech εταιρείας. Με αυτή τη διάκριση η Novibet ξεπέρασε τα 50 βραβεία και με οδηγό την καινοτομία και την τεχνολογική της υπεροχή έχει εδραιώσει τη θέση μεταξύ των κορυφαίων GameTech εταιρειών παγκοσμίως.
Η καμπάνια ‘Novibet Θέλω’ ξεχώρισε την περσινή σεζόν, κερδίζοντας τις εντυπώσεις του κοινού και αναδεικνύοντας τη Novibet ως την πρώτη online gaming εταιρεία που επιβραβεύεται με βραβείο Effie. Η πρόσφατη διάκριση και σε διεθνές επίπεδο στα SBC Awards έρχεται ως επιστέγμασμα της απήχησης και ευρείας αποδοχής της καμπάνιας.
O Χριστόφορος Μποζατζίδης, Chief Marketing Officer της Novibet, δήλωσε σχετικά: “Είναι μεγάλη τιμή για εμάς να λαμβάνουμε αυτό το Χρυσό Βραβείο στα SBC Awards, το οποίο αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή μας για την παραγωγή πρωτοποριακών καμπανιών και τη συνεχή αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών μας. Η καμπάνια ‘Novibet Θέλω’ είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο συνδυάζουμε δημιουργικές ιδέες με στρατηγικές μάρκετινγκ που έχουν πραγματικό αντίκτυπο στην αγορά. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την ομάδα μας, τους συνεργάτες μας και όλους όσους συνέβαλαν στην επιτυχία αυτή.”
21+| ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ:ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ.
newstrack
21.01.2025 | 22:18
Η πιο λογική και φυσιολογική εξέλιξη ήταν η υπογραφή νέου συμβολαίου. Ο Μουρίγιο θεωρεί τιμή του πως βρίσκεται στη Νότιγχαμ Φόρεστ και πανεύκολα συμφώνησε για το νέο συμφωνητικό που θα τον δεσμεύει με το κλαμπ μέχρι το 2029.
21.01.2025 | 18:32
Γνωρίζει πως θα δέχεται πλέον ερωτήσεις κάθε φορά για την τριπλέτα που μένει ελεύθερη το καλοκαίρι, αλλά ο Άρνε Σλοτ φρόντισε να υπερασπιστεί τους Σαλάχ, Φαν Ντάικ και Άρνολντ πριν από το ματς της Λίβερπουλ με τη Λιλ.
21.01.2025 | 17:23
Ο Γιούργκεν Κλοπ, οι σκέψεις του από την πρώτη μέρα που πάτησε το πόδι του στη Λίβερπουλ έως και την τελευταία, η απόφασή του για την αποχώρηση και όσα έγιναν στην τελευταία του σεζόν στο «Άνφιλντ», αποκαλύπτονται στο νέο ντοκιμαντέρ της Amazon!
21.01.2025 | 16:23
Συνήθω δεν μιλάει στους παίκτες του αμέσως μετά τη λήξη των αναμετρήσεων, προκειμένου ν' αποφύγει την ένταση, αλλά αυτή τη φορά ο Ρούμπεν Αμορίν πραγματοποίησε ξέσπασμα άνευ προηγουμένου μετά την ήττα (3-1) της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ από την Μπράιτον.