Ο Άρνολντ δεν φεύγει από τη Λίβερπουλ για τα χρήματα – Του δίνει… λιγότερα η Ρεάλ, έπαψε να έχει κίνητρο στο «Άνφιλντ»!

Η οικονομική διαφορά της Λίβερπουλ με τον Αλεξάντερ Άρνολντ ανά… εβδομάδα, συγκριτικά με τη Ρεάλ Μαδρίτης, είναι μεγάλη! Και όχι επειδή η «Βασίλισσα» δίνει περισσότερα… Του προσφέρει πιο πολλά χρήματα η ομάδα της Premier League, αλλά ο Άγγλος μπακ λέει «όχι», για άλλον λόγο…



Ο Άρνολντ δεν φεύγει από τη Λίβερπουλ για τα χρήματα – Του δίνει… λιγότερα η Ρεάλ, έπαψε να έχει κίνητρο στο «Άνφιλντ»!

Μεγάλη είναι η συζήτηση που έχει προκύψει από το πρωί της Τρίτης (25/03) στα social media, αναφορικά με τον Τρεντ Αλεξάντερ Άρνολντ και την απόφασή του να αφήσει τη Λίβερπουλ για τη Ρεάλ Μαδρίτης.

Πρόκειται για ένα σενάριο που έχει κάνει την εμφάνισή του εδώ και έναν χρόνο, με τους «κόκκινους» να επιχειρούν να τον διατηρήσουν στο «Άνφιλντ», αλλά τον παίκτη να είναι ανένδοτος. Και όμως, αν βάλουμε κάτω τα δεδομένα που γνωρίζουμε ως στιγμής, όλα δείχνουν πως το οικονομικό κομμάτι δεν αποτελεί την προτεραιότητά του!

Γιατί το λέμε αυτό; Διότι ο Άγγλος μπακ φημολογείται πως απέρριψε τον Ιανουάριο πρόταση ανανέωσης του συμβολαίου του με τη Λίβερπουλ, η οποία θα του απέφερε 300.000 λίρες την εβδομάδα. Τη δεδομένη χρονική στιγμή, λαμβάνει 180.000 λίρες ανά επτά ημέρες, η αύξηση ήταν τεράστια και το ετήσιο συμβόλαιό του θα πλησίαζε τα 20 εκατομμύρια!

Και όμως, απέρριψε αυτήν τη δυνατότητα και συνέχιζε να διαπραγματεύεται… Από την άλλη πλευρά, σύμφωνα με το «TalkSport», ο Άγγλος μπακ έχει πει «ναι» στη Ρεάλ Μαδρίτης, με λιγότερα χρήματα. Με 220.000 λίρες ανά εβδομάδα και μικρότερο συμβόλαιο ανά 365 ημέρες!

Συνεπώς, το ζήτημα του Αλεξάντερ Άρνολντ και η προτεραιότητά του δείχνουν να μην επηρεάζονται από τα χρήματα, αλλά από το κίνητρο. Πήρε τα πάντα με τη Λίβερπουλ, πραγματοποίησε το όνειρό του, φόρεσε το περιβραχιόνιο, έγινε ο κορυφαίος σε ασίστ στην ιστορία της Premier League. Η έλλειψη κινήτρου φαίνεται πως είναι το πρόβλημα και για τον λόγο αυτόν, πολύ δύσκολα θα ανατραπεί η κατάσταση και θα συνεχίσει στο «Άνφιλντ».

Δημήτρης Μανάκος