Έρχεται χορηγία-μαμούθ για Γιουνάιτεντ

Τη θέση του Facebook και του Super Bowl αναμένεται να πάρει η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, όσον αφορά στην τομέα διαφήμισης από την General Motors. Ασύλληπτο το ποσό που αναμένεται να μπει στα ταμεία του αγγλικού συλλόγου, με βάση τα ρεπορτάζ στον οικονομικό Τύπο.



Έρχεται χορηγία-μαμούθ για Γιουνάιτεντ

Όπως μεταδίδει το «Bloomberg», η αυτοκινητοβιομηχανία GM  αποφάσισε να σταματήσει τη συνεργασία της με το γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης και με τη διοργανώτρια αρχή του American Football και αποφάσισε να στραφεί στην ευρωπαϊκή αγορά.

Ο αμερικάνικος Κολοσσός ετοιμάζεται να ανακοινώσει τη συνεργασία του με τη Γιουνάιτεντ, η οποία θα αφορά στη διαφήμιση της Chevrolet, η οποία ανήκει στον όμιλο της GM.

Σύμφωνα, με τα ρεπορτάζ στον οικονομικό Τύπο, το απόγευμα της 31ης Μαΐου σε ειδική εκδήλωση στη Σαγκάη, ο Τζόελ Ίβανικ, εκτελεστικός διευθυντής και προϊστάμενος του τμήματος μάρκετινγκ της αμερικανικής εταιρείας θα προβεί σε σχετικές ανακοινώσεις. Ωστόσο, επίσημα αυτό δεν επιβεβαιώνεται, με τον Πάτρικ Μόρισεϊ να αρνείται να δώσει λεπτομέρειες για  το λόγο και τον σκοπό της εκδήλωσης.

«Οι φίλαθλοί μας διπλασιάστηκαν μέσα σε 5 χρόνια», τόνισε στο Λονδίνο ο Ρίτσαρντ Άρνολντ, εμπορικός διευθυντής των «κόκκινων διαβόλων», για να τονίσει τη σημασία που δίνει ο σύλλογος στο μάρκετινγκ. Μάλιστα, ο ίδιος σε …πηγαδάκι με τους δημοσιογράφους δεν αρνήθηκε το γεγονός ότι η Γιουνάιτεντ εξετάζει το τέλος της συνεργασίας της με την AUDI και την έναρξη νέας με τη General Motors.  

Το οικονομικό μέρος της συμφωνίας δεν έχει γίνει γνωστό, ωστόσο οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα το ποσό θα είναι τέτοιο που θα προκαλέσει αίσθηση.