To σποτ των επτά εκατομμυρίων λιρών
Οι χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις των πολυκαταστημάτων στη Βρετανία δεν στοχεύουν μόνο στην αύξηση των πωλήσεων ενόψει της εορταστικής περιόδου, αλλά φιλοδοξούν να …χτυπήσουν και τις ευαίσθητες χορδές του τηλεοπτικού κοινού.
Η εταιρεία John Lewis καταφέρνει με τα σποτ της να κεντρίσει το ενδιαφέρον και το ίδιο φαίνεται πως έχει πετύχει και φέτος, πριν καν το διαφημιστικό προβληθεί από την τηλεόραση.
Το κόστος για την παραγωγή του σποτ που παραπέμπει σε κάποια ταινία του Ντίσνει άγγιξε τα επτά εκατομμύρια λίρες και η πρώτη προβολή θα γίνει αύριο. Μάλιστα όπως αναφέρουν τα ρεπορτάζ η εταιρεία έχει αγοράσει όλο το διαφημιστικό χρόνο κατά τη διάρκεια του βρετανικού X-Factor ώστε να προβάλλει το νέο σποτ.
Για τη μουσική επένδυση της διαφήμισης «επιστρατεύτηκε» η Λιλι Αλεν η οποία διασκευάζει το τραγούδι των Keane «Somewhere only we know».
Πρωταγωνιστές της διαφήμισης είναι ένας λαγός και μια αρκούδα, η οποία λόγω της χειμερίας νάρκης δεν έχει ζήσει ποτέ τα Χριστούγεννα. Όμως για τη φετινή χρονιά αναμένεται να φροντίσει ο καλός της φίλος…