Τεράστιο «deal» για Τσέλσι!
Την Yokohama Rubber θα έχει στο μπροστινό μέρος της φανέλας από την επόμενη σεζόν η Τσέλσι, με το «deal» να της αποφέρει περισσότερα από 40 εκατ.ευρώ ετησίως!
Πρόκειται για συμφωνία – μαμούθ των «μπλε» του Λονδίνου που θα διπλασιάσουν τα έσοδα που λαμβάνουν κάθε χρόνο από την χορηγό εταιρεία, της οποίας το όνομα μπαίνει στο μπροστινό μέρος της φανέλας.
Αυτή τη στιγμή και μέχρι το φινάλε της αγωνιστικής περιόδου, διαφημίζεται η Samsung που πληρώνει περίπου 20 εκατ.ευρώ ετησίως, όμως, με την Yokohama Rubber, οι Λονδρέζοι θα διπλασιάσουν αυτό το ποσό!
Η Τσέλσι συζητούσε με την Turkish Airlines μέχρι τα Χριστούγεννα, όμως, όπως αναφέρει η «Telegraph», βρέθηκε ο νέος χορηγός της ομάδας, για να αποτελέσει τη δεύτερη πιο ακριβή συμφωνία στο αγγλικό ποδόσφαιρο μετά από αυτή της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με τη Chevrolet.
Οι «κόκκινοι διάβολοι» λαμβάνουν πάνω από 55 εκατ.ευρώ ετησίως...